Θέστε νέους στόχους το 2014 για ένα υγιές και όμορφο σώμα!

Ας καλωσορίσουμε το 2014! Κάθε αρχή νέου έτους είναι περίοδος για νέα ξεκινήματα και νέους στόχους!

Φέτος, ένας από τους στόχους για το 2014 θα είναι να αλλάξετε διατροφική συμπεριφορά και να αποκτήσετε ένα υγιές και όμορφο σώμα!

Θέτω λοιπόν σταδιακά τους παρακάτω στόχους…

1.  Μαθαίνω να καταναλώνω πρωινό καθημερινά

Προσπαθήστε να ετοιμάζετε κάτι γρήγορο, όπως ένα τοστ αν δεν έχετε χρόνο ή αγοράστε ένα κουλούρι σουσαμένιο από το δρόμο. Διαφορετικά προμηθευτείτε στη δουλειά γιαούρτι, φρούτα ή δημητριακά και μπάρες δημητριακών.

2. Προσέχω και οργανώνω τα σνακ μου

Απομακρύνετε όλα τα ανθυγιεινά σνακ από την κοινή θέα. Επιλέξτε ανάμεσα σε φρούτα, μπάρες δημητριακών, κριτσίνια σουσαμένια, κλπ.

3. Καταναλώνω καθημερινά περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Τρώτε τουλάχιστον μία παραπάνω μερίδα φρούτων και λαχανικών. Για να το πετύχετε, τοποθετήστε τα στο μπροστινό μέρος του ψυγείου ώστε να τα βλέπετε. Προσπαθήστε να βάζετε λαχανικά σε σάντουιτς, σούπες, ομελέτες, κλπ.

4. Βάζω στη διατροφή μου περισσότερο ψάρι και όσπρια

Προσπαθήστε να βάλετε το ψάρι 2 φορές την εβδομάδα στη διατροφή σας με τη μία φορά να είναι λιπαρό ψάρι όπως σολόμος, σαρδέλα, σκουμπρί. Αυξήστε και την κατανάλωση οσπρίων. Μπορείτε να προσθέσετε όσπρια και σε σαλάτες αν δεν θέλετε να τα καταναλώνετε μόνο σαν κυρίως γεύμα.

5. Τρώω έξω λιγότερο

Προσπαθήστε να βγάλετε το fast-food από τη ζωή σας. Αν τύχει να παραγγείλετε επιλέξτε κάτι με λιγότερες θερμίδες όπως σαλάτα με ψητό κοτόπουλο χωρίς σος, σάντουιτς με κοτόπουλο/τόνο και λαχανικά. Μη συνοδεύετε το γεύμα σας με αναψυκτικό, προτιμήστε νερό!

6. Σχεδιάζω την διατροφή μου

Καλό είναι να προγραμματίζετε από το προηγούμενο βράδυ τη διατροφή της επόμενης μέρας. Επειδή το καθημερινό μαγείρεμα μπορεί να μην είναι πάντα εφικτό, ξεκινήστε να καταψύχετε το επιπλέον φαγητό, έτσι ώστε τις δύσκολες μέρες να απαιτείται μόνο ξεπάγωμα! Χρησιμοποιήστε απαραίτητα λίστα για τα ψώνια σας ώστε να μην παίρνετε πράγματα που δεν χρειάζεστε.

7. Μειώνω τη ζάχαρη και τα αναψυκτικά

Προσπαθήστε να μειώσετε την κατανάλωση αναψυκτικών και αυτόματα γλυτώνετε περίπου 8 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Προτιμήστε νερό ή τσάι χωρίς ζάχαρη. Προσπαθήστε επίσης να αποτοξινωθείτε από τα γλυκά.

8. Μειώνω την πρόσληψη αλατιού

Αποφύγετε την προσθήκη του στα τρόφιμα και το μαγείρεμα. Χρησιμοποιήστε διάφορα μπαχαρικά για καλύτερη γεύση. Αποφύγετε και το «κρυμμένο» αλάτι που υπάρχει σε πολλά τρόφιμα όπως κονσέρβες, τουρσιά, κλπ.

9. Προσέχω την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών

Περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σε 1 ποτό σε κάθε σας έξοδο. Προτιμείστε το κρασί που αποτελεί καλή πηγή αντιοξειδωτικών ή μπύρα και αποφύγετε τα κοκτέιλ.

10. Αυξάνω την κατανάλωση νερού

Προσπαθήστε να αυξήσετε το νερό που πίνετε καθημερινά για τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού. Μια καλή λύση είναι να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι και στο τέλος της μέρας βάλτε στόχο να τελειώσετε 2 μικρά μπουκάλια νερού.

11. Μαθαίνω να ακούω το σώμα μου

Τρώτε μόνο όταν είστε πραγματικά πεινασμένοι. Μην τρώτε μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή, γιατί καταναλώνετε μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς να το καταλαβαίνετε.

12. Βάζω την Άσκηση στη ζωή μου

Προσπαθήστε να ξεκινήσετε με περπάτημα 2-3 φορές την εβδομάδα για 20 λεπτά και σταδιακά να αυξάνετε την ένταση, τη διάρκεια και τη συχνότητα

Αρέσει σε %d bloggers: