Διατροφή για επίπεδη κοιλιά!

Το λίπος που αποθηκεύεται στην περιοχή της κοιλιάς είναι συχνό πρόβλημα για πολλές γυναίκες αλλά και άντρες. Μια άστατη και κακή διατροφή μπορεί επίσης  να προκαλέσει φουσκώματα, τα οποία δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας. Παρακάτω θα διαβάσετε χρήσιμα tips για να βελτιώσετε την εμφάνιση σας στην περιοχή της κοιλιάς κι όχι μόνο!

 

Λέμε ΝΑΙ σε :

  • Ενυδάτωση του οργανισμού – τουλάχιστον 2 lt/ημέρα
  • Μικρά και συχνά γεύματα (βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα αλλά και στη ρύθμιση του αισθήματος της πείνας)
  • Τρώμε αργά (βοηθάμε στην καλύτερη πέψη της τροφής, αποφεύγοντας τα φουσκώματα που προκαλεί η αεροφαγία)
  • Φυσική δραστηριότητα

 

Τρόφιμα που προτείνουμε

  • Πράσινο τσάι και φυσικό χυμό φρούτων εποχής (πλούσια σε αντιοξειδωτικά)
  • Τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης
  • Τρόφιμα πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά – ελαιόλαδο, ωμοί ξηροί καρποί, άπαχο κρέας
  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, γιαούρτι με προβιοτικά

 

Λέμε ΟΧΙ σε :

  • Αναψυκτικά (ακόμα και τύπου light)
  • Αλκοολούχα ποτά
  • Ζάχαρη (όπως και τα αλκοολούχα ποτά περιέχουν πολλές θερμίδες και προκαλούν κατακράτηση υγρών)
  • Αλάτι επιτραπέζιο καθώς και αυτό που είναι κρυμμένο σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα του εμπορίου
  • Λιπαρά τρόφιμα και μεγάλα γεύματα
  • Αεροφαγία

 

 

Αρέσει σε %d bloggers: